Handelsbetingelser

Dette er de gældende handelsbetingelser ved brug af PengeSparet.dk.
Denne aftale beskriver dine forpligtelser som medlem af PengeSparet, og forklarer PengeSparet's forpligtelser overfor dig. Når du opretter en profil på dette website, accepterer du at følge de følgende handelsbetingelser:

- Cashback
- Cashback Satser
- Udbetalingsrapportering og Kalender
- Medlemsprofil - Ægthed og Opsigelse
- Inaktive Medlemsprofiler
- Ændringer til Handelsbetingelser
- Det Retslige
- Logning af data


Cashback

1. PengeSparet websitet benytter affiliate links. For at kvalificere til cashback skal du klikke dig direkte fra butikslinket vist på PengeSparet i den samme session, som du foretager dit køb. Det er herefter vigtigt at der ikke klikkes på andre links eller bannere, da de dermed kan overtage retten til cashback.

2. Vi har ikke noget direkte samarbejde med nogen af de listede butikker, og har ingen kontrol over om en handel foretaget af dig, på baggrund af et klik fra PengeSparet, dømmes til at være ægte og succesfuld af butikken.

3. Et tilbud om cashback for en handel er givet af PengeSparet, og ikke af de affilierede butikker. Vi modtager et kommisionsbeløb fra butikken, for at generere salget, og vi videregiver dette beløb til dig, vores medlem, når vi har modtaget det. Alle spørgsmål eller reklamationer omkring de varer eller services du køber foregår direkte mellem dig og butikken.

4. Når du gennemfører en handel, efter at have klikket på et butikslink på vores website, kan du kvalificeres til at modtage en økonomisk betaling fra PengeSparet for den handel. Du skal sende alle spørgsmål omkring din cashback til PengeSparet igennem vores support system. Vi pointere at der IKKE kan tages kontakt direkte til butikken.

5. Alle handler spores elektronisk af 3. parts software leverandører og rapporteres tilbage til PengeSparet af den relevante sporings-virksomhed. Vi forsøger at sikre at alle handler rapporteres tilbage til os præcist, men vi vil ikke holdes ansvarlig for fejl der er udenfor vores kontrol, som kan ske i sporings- og valideringsprocessen. Hvis en fejl sker, vil vi gøre vores bedste for at lokalisere det og sikre, at vi kan kreditere dig det korrekte beløb for din handel. Vi kan dog absolut ikke garantere at vi har succes med denne process.

6. Hvis en handel annulleres, afvises eller på anden måde ikke gennemføres fra butikkens eller netværkets side, vil du ikke modtage betaling for denne handel. I tilfælde hvor værdien af en handel eller kommision ændres fra butikkens side, vil det ændrede beløb blive det som du modtager. Hvis et medlem mener at en afvist handel er blevet rapporteret ukorrekt, kan de lave en forespørgsel via vores support system, og vi vil forsøge at finde en løsning med butikken. Venligst se vores Hjælpesektion for mere information om hvorfor handler annulleres.


Cashback Satser

7. Butikker listes på PengeSparet, som givende enten en procentsats eller et fast kontantbeløb i cashback, for hver ægte gennemførte handel. Dette betyder under ingen omstændigheder at du har en garanti for at modtage et økonomisk beløb, som et resultat af din handel.

8. Selvom vi forsøger at sikre, at procentsatsen eller det faste kontantbeløb listet for hver butik er præcist og korrekt, garanterer vi på ingen måde at den listede sats vil være den faktiske udbetalte sats fra butikken til PengeSparet. Som en 3. part, har vi ingen indflydelse eller kontrol over cashback satser eller beløb.

9. Der udbetales kun ét cashback for hver ordre. Blandes forskellige produkttyper i samme ordre, vil der udregnes cashback efter den mindste sats, af det samlede ordre beløb.

Udbetalingsrapportering og Kalender

10. Det anslåede beløb til udbetaling for hver handel du foretager, vil være at finde i din udbetalingsrapport, når vi modtager sporing af handlen. Dette betyder ikke at du garanteret vil modtage beløbet, og den status på din cashback som vi opgiver, er kun en indikation af statusen som oplyst til os af den relevante butik eller netværk. Du er kun garanteret at modtage et cashback beløb, når vi har modtaget dit beløb fra butikken eller netværket, og din konto hos PengeSparet er ikke er suspenderet eller under undersøgelse.

11. Dit cashbackgebyr på 50 kroner (DKK) fratrækkes en gang årligt, baseret på den dato hvor du oprettede din profil, og årsdagen i efterfølgende år. Dit cashbackgebyr for hvert år er de første 50 kroner modtaget af PengeSparet fra køb genereret i medlemsåret, og fratrækkes automatisk dine udbetalinger.

12. Vi udbetaler cashbacks en gang hver måned. Der er ingen restriktioner på minimum eller maximum beløb, dog kan der være begrænsninger på specifikke betalingsmetoder. Vi kan, som vi finder passende, ændre den måde vi betaler vores medlemmer eller dig personligt på. I dette tilfælde er det dit ansvar at følge denne anmodning, og udbetaling vil ikke ske før du har gjort dette.

13. Månedlige medlemsudbetalinger større end 500 kr. kan kun udbetales til en bankkonto, og det er dit ansvar at sikre at du har korrekte bankdetaljer (banknavn, registreringsnummer, kontonummer) registreret i Udbetaling sektionen på din medlemsprofil.

14. Det er dit ansvar at sikre dine bankdetaljer registreret på PengeSparet er korrekte, og at den registrerede konto er aktiv. Vi garanterer ikke at du vil modtage betaling på nogen specifik dato hver måned, og accepterer ikke noget ansvar for forsinkede eller manglende betalinger.

15. En cashback hvor vi har modtaget penge fra butikken, men der ikke er sket en udbetaling til dig, inden for et år efter vores modtagelses dato, vil udløbe og optjeningen kan ikke udbetales til dig.


Medlemsprofil - Ægthed og Opsigelse

16. For at din konto kan anses som værende godkendt, skal følgende betingelser være opfyldt:

16.1. Du skal være bosiddende i Danmark.

16.2. Du er privatperson over 18 år, du må kun have en enkelt medlemskonto hos PengeSparet, og denne konto må kun benyttes til dine personlige køb. Du må ikke benytte din PengeSparet konto til køb på vegne af andre personer.

16.3. Din konto har ikke været, eller er ikke associeret med, eller involveret i nogen form for aktivitet som vi finder værende misbrug, svindel eller på anden måde skadende for vores forretning.

16.4. Du eller din konto må ikke have været involveret i spamming eller nogen anden aktivitet af en natur, hvor du har forårsaget PengeSparet links til at blive offentliggjort udenfor PengeSparet websitet, med en personlig økonomisk gevinst som formål.

16.5. Vi har ikke på anden måde vurderet at din konto er ugyldig.
Vi kan til enhver tid opsige og lukke din konto, hvis vi har begrundet mistanke om ægtheden af din konto. Vi kan også til enhver tid annullere alle optjente beløb associeret med dig eller din konto.


Inaktive Medlemsprofiler

17. Vi udfører jævnligt gennemgange af alle PengeSparet konti. Hvis vi mener en konto virker til at være inaktiv, vil vi forsøge at kontakte dig, og muligvis lukke kontoen hvis vi finder det passende. Optjente beløb vil blive annulleret.


Ændringer til Handelsbetingelser

18. Vi kan til enhver tid, ændre alle betingelser indeholdt i denne aftale som vi finder det passende, ved at poste en revideret udgave af aftalen på PengeSparet websitet (http://www.pengesparet.dk).


Det Retslige

19. Denne aftale (Handelsbetingelser) fungerer under dansk lovgivning, og følger retningslinjer udstukket af denne.


Logning af data

20. Det accepteres at vi logger følgende informationer i 5 år, om din færden på Pengesparet.dk - udover informationerne på din profil.
- Hvilke butikker der klikkes videre til og hvornår
- Hvornår der foretages ændringer af udbetalingsinformation
- Hvilke blog opslag der åbnes og hvornår
- Søgeord på butikslistens søgefuntion



Anti-spam Politik   Private Data Politik